Hoe LiveChat de conversie met 20% verhoogde bij Profile - banden en onderhoud.

WOE 14:00 - 14:30

Lezingenzaal 9

LiveChat Service

LiveChat is meer dan alleen een direct communicatiekanaal. Het geeft ook inzicht in klantbehoeften, helpt met het genereren van leads en het helpt bezoekers te converteren. Maar waar moet je precies op letten als je LiveChat gaat implementeren? Nick Blom (CEO en founder LiveChat Service) geeft samen met Tsjibbe Wiersma (Online Marketing Manager bij Profile – Banden en onderhoud) concrete voorbeelden hoe live chat de conversie en klanttevredenheid bij Profile heeft verhoogd. Ook vertellen zij alles wat je moet weten over het meten, rapporteren, dataverzameling, leadgeneratie, testen en optimaliseren.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door LiveChat Service. 

  • Thema
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.