Hoe data en klantbeleving relaties bouwen

WOE 16:15 - 16:45

Dit is een presentatie van 2018

NRC heeft een stabiele stijging van abonnementen gerealiseerd na een jarenlange daling. Door slim gebruik van data en focus op klantbeleving heeft NRC deze lijn naar boven weten in te zetten. In deze lezing volgen een aantal praktische voorbeelden hiervan, hoe dit geleid heeft tot een hogere conversie.

  • Thema
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.