Hét stappenplan voor een toekomstbestendige omnichannel-strategie

DON 15:30 - 16:00

Lezingenzaal 4

Een toekomstbestendige omnichannel strategie bepalen is essentieel voor uw e-commerce succes, maar in de praktijk niet altijd eenvoudig. Voor veel organisaties roept dit vragen op als “Hoe pak ik het aan? Waar moet ik beginnen? Hoe zorg ik dat ik niets over het hoofd zie? Hoe worden we een datagedreven organisatie? En wat zijn de mogelijke uitdagingen die op mijn pad komen?”

Tijdens de presentatie worden deze en nog veel meer vragen over uw omnichannel strategie beantwoord. In een half uur komen de belangrijkste stappen, uitdagingen en oplossingen aan bod zodat u direct aan de slag kan met het vergroten van uw e-commerce succes.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Thema
    Data Driven Organisation

    Een data gedreven organisatie heeft meer kans om beter te presteren dan een niet data gedreven organisatie. Dat wijst onderzoek uit, uitgevoerd door Harvard en geïnitieerd door Microsoft. Op zich is dit geen verrassende uitkomst, organisaties moeten het vooral zien als een prikkel om stappen te zetten. Een eerste stap zou kunnen zijn om de themasessie data driven organisation bij te wonen en inspiratie op te doen.