Het loyaltyprogramma van HEMA; marketing vanuit klantdata of gevoel?

DON 15:30 - 16:00

Lezingenzaal 1

HEMA lanceerde 2.5 jaar geleden een loyalty programma. Met de belofte om 'de klantenpas op z'n leukst' te worden, wisten we 4.7 miljoen Nederlanders voor ons te winnen.

Onze volgende uitdaging, is een 95-jaar oud merk transformeren naar een customer centric organisatie.
Waarom het is programma in korte tijd zo snel gegroeid? Welke campagnes hebben de meeste impact op customer engagement? Hoe zetten we klantdata zo slim mogelijk in en wanneer vertrouwen we gewoon op ons ouderwetse marketing instinct?

In deze presentatie leggen we je hier meer over uit. Daarnaast gaan we in op wat concrete cases, successen en missers. Want het meeste leren we nog altijd, van hetgeen er niet werkt.

  • Thema
    Logistics & fulfillment

    Of het nu onderdelen logistiek, aan-huis-leveringen of voorraadoptimalisatie betreft, een klant wil weten waar hij of zij aan toe is. Bezorgopties zijn een belangrijke factor bij de keuze van een consument voor de ene of de andere webshop. Duidelijkheid moet te allen tijde voorop staan. Daar hoort betrouwbare en real-time informatie bij. En natuurlijk hoort daar betrouwbare bezorging bij.