Het fundament onder een goede omnichannel strategie: het consistent verzamelen en managen van product informatie. Hoe optimaliseer je dit proces?

DON 14:45 - 15:15

Dit is een presentatie van 2017

Content Matters. Consistente productinformatie: het fundament onder een goede omnichannel strategie

Juiste, volledige, tijdige en relevantie productinformatie is van essentieel belang voor het slagen van een goede omnichannel strategie. Heeft u de creatie, optimalisatie en distributie van uw productinformatie binnen uw kanalen op orde? Bram Hoekman (XSARUS) en Onno Cleijpool (Squadra) werkten samen bij de implementatie van het productinformatie systeem bij Wehkamp.

Aan de hand van deze case zullen ze ingaan op o.a. de volgende vragen:

  • Waarom goede content echt belangrijk is
  • Wat de uitdagingen zijn rond het beheer van content
  • Hoe een Product Informatie Management systeem hierbij kan helpen
  • Thema
    Big Data

    Een onderneming of organisatie die weet hoe ze om moet gaan met big data, maakt ook de weg vrij naar succes. Een strategie bij het starten met big data is wel een noodzaak. Elke onderneming wil profiteren van gegevens die al beschikbaar zijn maar nog verstopt zitten in een systeem. Hetzelfde geldt voor data die consumenten achterlaten. Maar waarop moet je als organisatie nu letten als je aan de slag gaat met data? Het is een van de vragen die passeren tijdens de themasessie big data.