Het fundament onder een goede omnichannel strategie: het consistent verzamelen en managen van product informatie. Hoe optimaliseer je dit proces?

DON 14:45 - 15:15

Dit is een presentatie van 2017

Content Matters. Consistente productinformatie: het fundament onder een goede omnichannel strategie

Juiste, volledige, tijdige en relevantie productinformatie is van essentieel belang voor het slagen van een goede omnichannel strategie. Heeft u de creatie, optimalisatie en distributie van uw productinformatie binnen uw kanalen op orde? Bram Hoekman (XSARUS) en Onno Cleijpool (Squadra) werkten samen bij de implementatie van het productinformatie systeem bij Wehkamp.

Aan de hand van deze case zullen ze ingaan op o.a. de volgende vragen:

  • Waarom goede content echt belangrijk is
  • Wat de uitdagingen zijn rond het beheer van content
  • Hoe een Product Informatie Management systeem hierbij kan helpen
  • Thema
    Data

    Data en Kunstmatige Intelligentie (AI) zijn onmisbaar voor organisaties die vooruit willen. Data verzamelen en op een slimme manier gebruiken is één, de overstap maken naar kunstmatige intelligentie is een flinke stap twee. Binnen het Thema Data neemt AI een bijzondere plaats in. Het is voor veel bedrijven de horizon waar ze naar toe werken of willen gaan werken.