Fitwinkel en Gorilla Wear: van € 40.000 naar € 400.000 e-mailomzet door datakoppeling

DON 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 8

Copernica Marketing Software

Begin 2020 maakten fitness-retailer Fitwinkel.nl en lifestylemerk Gorilla Wear een professionaliseringsslag op het gebied van e-mailmarketing. Daarbij lag de nadruk op het koppelen van databronnen en het versturen van relevantere e-mailcampagnes op basis van websitegedrag. Het resultaat? Binnen twee jaar een vertienvoudiging van de jaarlijkse e-mailomzet (van 40.000 euro naar 400.000 euro).

In de presentatie nemen Twan en Sam je mee in de dataintegraties, e-mailcampagnes en automatiseringen die een vertienvoudiging van de e-mailomzet mogelijk maakten. Ze delen daarbij concrete voorbeelden, resultaten en praktische learnings die jouw e-mailkanaal steeds winstgevender maken. Ook leer je veelvoorkomende valkuilen te vermijden en ontvang je tips voor het aanspreken van verschillende doelgroepen.

Is jouw e-maildatabase omvangrijk, maar mis je een stappenplan om je e-mailomzet een flinke impuls te geven? Dan ben je bij deze sessie aan het juiste adres.

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 26 & 27 januari 2022 in Jaarbeurs Utrecht.