Echte specialisten testen in productie: het creëren van een testcultuur.

DON 15:30 - 16:00

Dit is een presentatie van 2018

Het creëren van een seamless en relevante klantervaring gaat niet zonder slag of stoot. Het ontdekken van echte waarde vergt een wendbare organisatie en experimenteer cultuur waarmee je snel in kan spelen op veranderende wensen van de klant. In deze lezing wordt beschreven hoe een grote onderneming hier wijzer van is geworden. Zo wordt er inmiddels volop getest bij de gate met passagiers, maar daarnaast staan er ook een scala aan tests live op de vele digitale touchpoints. Zowel de business als delivery werken inmiddels volledige agile in dezelfde cadans.

  • Thema
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.