Echte specialisten testen in productie: het creëren van een testcultuur.

DON 15:30 - 16:00

Dit is een presentatie van 2018

Het creëren van een seamless en relevante klantervaring gaat niet zonder slag of stoot. Het ontdekken van echte waarde vergt een wendbare organisatie en experimenteer cultuur waarmee je snel in kan spelen op veranderende wensen van de klant. In deze lezing wordt beschreven hoe een grote onderneming hier wijzer van is geworden. Zo wordt er inmiddels volop getest bij de gate met passagiers, maar daarnaast staan er ook een scala aan tests live op de vele digitale touchpoints. Zowel de business als delivery werken inmiddels volledige agile in dezelfde cadans.

  • Thema
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.