Dropshipment als 'growth engine' voor je (internationale) ambities

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 5

In de zomer van 2017 ontstond het idee om als vidaXL dropshipment te faciliteren. Het moest vooral simpel zijn met een makkelijke aansluiting, transparante prijzen en geen financiƫle drempels. Deze lezing gaat over het succes van onze dropshipment strategie en hoe we samen met retailers over de hele wereld de concurrentie aangaan met de grote Marketplaces.

Kijo geeft inzicht in de redenen achter het succes, hoe je als dropshipper kunt groeien en wat dit betekend voor de e-commerce in de toekomst. Dit alles ondersteund met cijfers en met voorbeelden uit de praktijk.

  • Thema
    Logistiek

    Logistiek is vaak een onderschatte factor, maar blijkt vandaag de dag eens te meer de sleutel tot succes voor webwinkels. Wie immers zijn logistieke traject op orde heeft, kan klanten snel en met zekerheid bedienen. Of het nu onderdelenlogistiek, aan-huis-leveringen of voorraadoptimalisatie betreft, een klant wil weten waar hij of zij aan toe is. Het Thema Logistiek is breed, maar daardoor voor velen ook extra interessant. Misschien niet eens zozeer om de webwinkellogistiek zelf te verzorgen, maar minstens om te weten welke smaken er zijn in het effectief bedienen van klanten.