Digital Engagement … bestaat dat eigenlijk wel?

WOE 15:30 - 16:00

Dit is een presentatie van 2018

Veel bedrijven proberen online klanten aan zich  te binden.Met de meest uiteenlopende acties.  Maar lukt dit eigenlijk wel? Hoe oprecht is deze relatie? Mag je eigenlijk wel spreken van een relatie? Hoe inwisselbaar ben je als merk? Is het niet veel krachtiger niet te strooien met korting?

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

 

  • Thema
    Content & Branding

    Informatie is de sleutel tot succes. Het resultaat is dat websites en webshops content in de laatste paar jaar een stuk serieuzer zijn gaan nemen. Het is niet alleen Google die daar de motor van is, maar content speelt ook een sleutelrol in het binden van klanten. Daarnaast is het neerzetten van een merk, de branding, een klus op zich. Het is niet eenvoudig hierin succesvol te zijn, maar wie erin slaagt is spekkoper. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vinden er diverse presentaties plaats die dieper ingaan op dit thema.