De perfecte koffiebeleving met e-commerce

WOE 10:30 - 11:00

Dit is een presentatie van 2018

Pelican Rouge is Europees marktleider in koffieoplossingen en biedt deze via meerdere kanalen aan. Elke dag voorziet het bedrijf zeven miljoen koffieliefhebbers van hun favoriete kop koffie met als doel hen dagelijks een zo voldaan mogelijk gevoel te geven. Een toegewijd klantenservicenetwerk in dertien landen zorgt ervoor dat ze hun beloften nakomen.

Pelican Rouge beheert het hele proces van boon tot kop koffie, en is vastbesloten met behulp van de nieuwste technologieën de perfecte koffiebeleving te bieden. René van Gorp, IT-directeur van Pelican Rouge vertelt over de digitale transformatie van het bedrijf, en over de rol die e-commerce heeft gespeeld bij het creëren van de perfecte koffiebeleving voor hun klanten.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Sana Commerce.

  • Thema
    B2B E-commerce

    B2B webwinkelen maakt een inhaalslag ten opzichte van B2C-shoppen. Online zakendoen is dankzij diverse platformen ook tussen ondernemingen eenvoudiger geworden. De differentiatie in serviceniveaus en prijzen naar verschillende klanten is eveneens eenvoudiger te organiseren. Binnen het Thema B2B ligt de nadruk op het gebruik van tools en data om succesvol klanten te bedienen. De voorbeelden in de presentaties zijn zeer aansprekend!