De modderige weg naar online marktleiderschap

WOE 14:45 - 15:15

Dit is een presentatie van 2020

Een succesvolle e-commerce strategie implementeren gaat veel verder dan het inzetten van slimme technologie. Het vraagt om veranderingen in organisatiestructuur, processen en samenwerkingscultuur.

Waar loop je allemaal tegenaan als je een organisatie begeleidt naar het online marktleiderschap in Nederland, Belgiƫ en Duitsland? Heb je je einddoel helder voor ogen en is dat niet-onderhandelbaar? En geldt dat ook voor al je medewerkers? Doe je alles wat nodig is om dat doel te bereiken? Durf je keuzes te maken om dingen die niet bijdragen aan jouw doel simpelweg niet te doen? En houd jij jouw medewerkers hierop accountable? Ben je flexibel en kan je inspelen op alle obstakels die je gaat tegenkomen op de modderige weg naar online marktleiderschap?

Heb je een of meerdere van deze vragen met NEE beantwoord, dan is deze sessie voor jou. Rainmen, specialist op het gebied van strategie executie voor het MKB, en Smartphonehoesjes.nl, marktleider op het gebied van telefoonhoesjes en accessoires, delen hun praktijkervaringen met het publiek. Aan de orde komen onderwerpen als strategievorming, cross-team samenwerking, accountability en leiderschapsontwikkeling.

Thema('s):

Groeien