Dé laatste neuromarketing inzichten voor meer conversie

DON 16:15 - 16:45

Lezingenzaal 5

Wat maakt dat de ene bezoeker gulzig z'n portemonnee trekt, terwijl de ander nog geen cent uitgeeft? Ga mee op een reis door de wereld van Neuromarketing. Je ontdekt de kleine aanpassingen die grote effecten op conversie hebben. En hoe je deze zelf kunt toepassen.

Van inzichten uit hersenonderzoek, tot eigen A/B-tests. En onderweg maken we een korte stop bij Booking.com, want daar zijn nog steeds veel kleine psychologische trucs die weinig mensen kennen. 

Mis het niet!

  • Thema
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.