De de voor- en nadelen van automatisch bieden via Google Ads

WOE 15:30 - 15:50

Lezingenzaal 11

Yellowlab B.V.

Wij zien het regelmatig, webshops die (bijna) volledig draaien op het automatisch bieden via Google Ads. Maar is dat wel zo verstandig? Aan de hand van verschillende praktijkvoorbeelden bespreken wij de voor- en nadelen van het automatisch bieden via Google Ads. Hoe goed werken deze automatische biedstrategie├źn en Slimme Shopping campagnes?

Kortom: is het automatiseren van je campagnes wel zo slim?

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.