De beste zorg voor uw klant!

14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2017

Dynalogic bezorgt, verzorgt en ontzorgt. Onderzoek wijst uit dat zowel voor de online retailer als de online shopper uitgebreide keuzemogelijkheden als belangrijke voorwaarde worden gezien voor een optimale klantbeleving. De klant wil zelf het moment en locatie van de bezorging kunnen bepalen. Bij Dynalogic valt en staat alles met een goede afspraak en heeft de klant de keuze uit bezorging op elk gewenst tijdstip, in tijdvakken, same day of next day en op elke gewenste locatie.  De verzorging tot in de puntjes maakt Dynalogic waar door personalized logistics en het continue op de hoogte houden van de klant. Proactieve communicatie per mail en sms en een notificatie op de dag van bezorging worden namelijk ook als onmisbaar gezien door de online shopper, dit gecombineerd met uitgebreide track & trace mogelijkheden zodat de ontvanger altijd weet waar zijn of haar pakketje zich bevindt. Dynalogic speelt altijd in op de wens van de klant en bezorgt producten van elk formaat, van zeer klein zoals een paspoort of medicijnen tot 2XL zoals een wasmachine of bankstel.

Om de klant volledige ontzorging en optimale “InHome” service te bieden geeft de Dynalogic koerier uitleg over producten, is het mogelijk een bezorging te combineren met montage en installatie in huis en worden verpakkingsmaterialen en oude producten mee retour genomen. Op deze manier verzorgt Dynalogic haar klanten tot in de puntjes vanaf de eerste click tot het eerste kopje koffie of het eerste wasje in de nieuwe wasmachine en gaan wij pas weg als alles werkt en opgeruimd is. Dynalogic zorgt voor de klant en probeert altijd te innoveren en zelfs vooruit te lopen op de markt en de wens van de klant voor een optimale personalized service- en klantbeleving. 

Dynalogic: Samen sterk voor personalized logistics!