De 7 eigenschappen van effectieve datagedreven organisaties

WOE 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 9

Wat zijn de zeven eigenschappen waarmee succesvolle e-commerce organisaties de middelmaat ontstijgen? In deze presentatie delen ervaren product manager Jurriaan Bernson (Suitsupply, NU.nl, Unilever, Bloomon, JDE) & data science director Giovanni Lanzani (ING, KPMG, Transavia, Funda) hun ervaringen. Raak geïnspireerd!

Op basis van succesverhalen van onder andere Bol.com, The Sting en Suitsupply leer je:

  1. Waarom datagedreven organisaties sneller innoveren
  2. Hoe je effectiever aan de slag kan met datagedreven toepassingen
  3. Wat je kan veranderen binnen je organisatie om dit mogelijk te maken

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.