Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbel je je conversie!

WOE 11:15 - 11:45

Dit is een presentatie van 2019

ISM eCompany

Is jouw e-commerce conversiepercentage op mobiel nog steeds zo laag in vergelijking met desktop? Dan loop je ver achter op mobiele leiders! Jurjen ontwikkelde een nieuw conversie-model om het belangrijkste onderdeel binnen conversie-optimalisatie de aandacht te geven die het verdiend. In deze sessie onthult hij dit model en leidt je door heel veel praktijkcases van mobiele leiders. Na deze lezing begrijp je dat je heel veel omzet op mobiel laat liggen.

  • Thema
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.