Data & psychologie: zo verdubbel je de conversie uit e-mailmarketing!

DON 11:15 - 11:45

Dit is een presentatie van 2019

ISM eCompany

Je bent ervan overtuigd dat jouw e-mailtemplates de beste zijn. Dat ontvangers jouw e-mail moeten openen en op jouw e-mail moeten klikken. En niet die van jouw concurrent. Maar hoe overtuig je een e-mailontvanger hiervan met ‘slechts’ wat beeld en tekst? Het antwoord op deze vraag ligt in de principes van ‘online persuasion’. Deze principes zijn gebaseerd op vele psychologische onderzoeken om bezoekers online te overtuigen. Waarom deze verleidingstechnieken zo goed werken en hoe je ze kunt toepassen op jouw eigen e-mailcampagnes, legt conversie-optimalisatie specialist Jurjen Jongejan je in een flitsende presentatie haarfijn uit. Je verlaat de zaal vol inspiratie.

  • Thema
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.