Customers think in experiences-not in channels! A new way of thinking

DON 11:15 - 11:45

Dit is een presentatie van 2017

De manier waarop mensen hun aankopen beleven is radicaal veranderd. Als service provider lopen we continu voor de ontwikkelingen uit om aan de verwachtingen van de klanten van onze klanten te voldoen, om ze steeds weer te verrassen, elke order, elke dag, overal. Maarten van der Tas geeft een toelichting op hoe Ingram Micro CFS Benelux (voorheen Docdata) deze manier van denkenĀ  heeft ingebed in haar operatie en in de samenwerking met haar klanten.

  • Thema
    Logistiek

    Logistiek is vaak een onderschatte factor, maar blijkt vandaag de dag eens te meer de sleutel tot succes voor webwinkels. Wie immers zijn logistieke traject op orde heeft, kan klanten snel en met zekerheid bedienen. Of het nu onderdelenlogistiek, aan-huis-leveringen of voorraadoptimalisatie betreft, een klant wil weten waar hij of zij aan toe is. Het Thema Logistiek is breed, maar daardoor voor velen ook extra interessant. Misschien niet eens zozeer om de webwinkellogistiek zelf te verzorgen, maar minstens om te weten welke smaken er zijn in het effectief bedienen van klanten.