Customer Service, de drijvende kracht achter klant loyaliteit

WOE 16:15 - 16:45

Dit is een presentatie van 2017

Customer Service is in beweging: het moet persoonlijker, het moet multichannel, het moet waardevoller. Kortom de rol in de organisatie is aan het veranderen. Maar hoe stuur je op deze transformatie domeinen? De expertgroep Customer Service geeft aan de hand van onderzoek, leerervaringen en best practices antwoord op deze vraag. 

Aan de hand van stellingen heeft de expertgroep een beeld geschetst hoe volwassen de eigen Customer Service afdeling is en met elkaar onderzocht welke keuzes en initiatieven schuil gaan achter deze gepercipieerde volwassenheid.
Welke initiatieven zijn er op het gebied van sturingsinstrumenten als strategie, consument, organisatie, operatie, meten en technologie genomen en hoe hebben die gedragen aan de vier transformatie domeinen zoals deze in het Shopping Tomorrow programma van 2015 zijn vast gesteld.

Deze sessie geeft daarmee concrete voorbeelden en handvatten die helpen Customer Service een onderscheidende factor voor de organisatie te maken.
 

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.