Customer journey mapping met e-mailmarketing automation voor Novashops

DON 10:30 - 11:00

Lezingenzaal 8

Copernica Marketing Software

Novashops is een online supermarkt in dieet- en afslankproducten. Tot voorheen was er een doelgroep die ze maar niet wisten te overtuigen. Je hebt namelijk consumenten die voor gemak kiezen en online met hun dieet starten, maar er zijn ook consumenten die liever voor een dieet naar een diëtist gaan. Met een geautomatiseerde e-mailcampagne zorgt Novashops ervoor dat de consument dezelfde begeleiding krijgt als van een diëtist door online begeleiding op maat te bieden. De consument wordt tijdens zijn gehele journey aan de hand genomen.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door: Copernica Marketing Software.

  • Thema
    Marketing automation & email

    Marketing automation en e-mail zijn in de afgelopen jaren met elkaar vergroeid geraakt. Hierbij bestaat marketing automation uit het creëren contactmomenten tussen jou en de klant waarbij automatisch relevante content wordt gestuurd met als doel de lead conversie te verhogen. E-mail marketing is daar met der jaren onderdeel van geworden. Het gaat hier om de combinatie tussen dynamische e-mails als onderdeel van marketing automation ten behoeve van een verhoogde conversieratio.