Customer experience in de gezondheidszorg

WOE 12:00 - 12:30

Dit is een presentatie van 2018

Wanneer je een pollepel koopt zal je daar niet zo lang over hoeven na te denken. Als je een auto koopt wordt het aankoopproces al een stuk langer. Maar als je chronisch ziek bent word je hier elke dag mee geconfronteerd en is het aankoopproces geen plezierig proces maar een noodzakelijkheid. Als marktleider staat Mediq voor de uitdaging de klantervaring zo betrokken en informatief mogelijk te maken waarbij de kosten niet uit het oog verloren moeten worden.

  • Thema
    Customer Experience

    Een tevreden klant zal sneller terugkomen. Maar hoe pak je als organisatie het zo belangrijke aspect customer experience slim aan? Ondernemers dwepen met de woorden, maar weten niet altijd hoe ze er de beste invulling aan kunnen geven. Het bieden van een perfecte klantervaring is niet eenvoudig, wel is er een paar belangrijke aspecten dat altijd terugkomt. Laat u bijpraten over de laatste stand van zaken en doe inspiratie op aan de hand van voorbeelden tijdens de themasessie customer experience op de Webwinkel Vakdagen.