Cortina Fietsen - Conversie gericht werken zonder webshop

DON 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 10

Op de Webwinkel Vakdagen verwacht je natuurlijk allemaal webwinkels. Toch heeft Cortina Fietsen een interessant verhaal terwijl ze geen webshop hebben.

Met een website kun je tenslotte ook veel om te sturen op online conversies én om invloed uit te oefenen op de daadwerkelijke verkoop van producten. Ja, ook als je geen eigen winkels hebt. Hoe? dat vertelt Katinka van Cortina Fietsen je graag in dit half uurtje.

Ze neemt je mee in hoe zij vorm hebben gegeven aan dit vraagstuk, waarbij de wensen en verwachtingen van de consument het uitgangspunt zijn. Cruciaal is om de cirkel rond te maken, waardoor de beleving bij de consument beter is en de daadwerkelijke conversie op en via de website hoger! Dat willen we toch allemaal?

Het is niet alleen theoretisch, maar ook praktisch met goede aanknopingspunten zodat ook jullie meer conversies kunnen krijgen via je website (of webshop natuurlijk).

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.