Conversie optimalisatie: de rol van een marktplaats als sales channel

WOE 14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2018

MultiSafepay

Een lezing over de impact van meerdere saleskanalen op verkeer en conversie. Aan de hand van actuele klantcases wordt uitgelicht hoe men de conversie op de verschillende marktplaatsen (zoals bol.com en Qwindo) kan vergroten.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door MultiSafepay.

  • Thema
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.