Conversie-case Primera: hoe data en A/B testen leidt tot structurele omzetgroei

WOE 12:00 - 12:30

Dit is een presentatie van 2018

Deze sessie gaat over het succes van data-gedreven conversie-optimalisatie bij Primera en hoe dit leidt tot structurele omzetgroei. Wat is de strategie? Welk proces volgen ze? Wat zijn de learnings? Primera deelt haar aanpak, A/B tests en optimalisatie roadmap. Het verhaal over de transformatie van een traditionele retailer naar een data-gedreven retailer. Je verlaat gegarandeerd de zaal vol inspiratie en concrete tips.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door ISM eCompany.

  • Thema
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.