Connected Stores: What’s in it for me? Voor de klant, medewerker en retailer.

DON 11:15 - 11:45

Dit is een presentatie van 2018

ShoppingTomorrow

Het onderzoek

 ‘Als je de consument een onvergetelijke customer journey geeft, vergeeft deze je bijna alles’. Steeds vaker zien we dat retailers denken in beperkingen en grenzen omdat ze bang zijn de privacy van een klant te schaden. Echter, sprekende home-devices zoals Alexa laten zien dat dit ook heel anders kan. Alexa stelt jou persoonlijke vragen zodat ze je beter kan helpen. Dit is in feite wat we onze verkopers ook in de winkel laten doen en wat we proberen te bereiken bij het verbinden van offline brick and mortar winkels met online kanalen. Maar waarom gaan deze ontwikkelingen zo veel langzamer dan bij baanbrekende online devices zoals Alexa?

Het resultaat

In ons paper bespreken wij de uitdaging van het verbinden van de offline en de online beleving vanuit drie perspectieven: de consument, de medewerker en de retailer. Wij laten zien wat er allemaal mogelijk is in het ontwikkelen van de ultieme ‘Connected Store’ door middel van best practices uit de retailervaring binnen de expertgroep. We geven je quick wins waarmee je vandaag al aan de slag kan gaan!

Deze lezing wordt verzorgd door ShoppingTomorrow expertgroep Connected Stores.

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.