Charlie Temple: een glasheldere digitale strategie met SEO als basis

WOE 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 1

Blauwe Monsters

Hoe boks je als online webshop voor brillen - zonder fysieke vestigingen - op tegen de grote gevestigde namen? Hoe richt je een succesvolle digitale strategie in voor een concept dat compleet anders is dan die van de rest van de markt?

Tijdens deze casus geeft online marketing bureau Blauwe Monsters samen met Charlie Temple een kijkje in de digitale strategie van charlietemple.com. SEO-specialist Koen Egberts en e-commerce manager Ciska Gooskens nemen je mee door de uitdagingen, de aanpak, de behaalde resultaten en de vervolgstappen. De presentatoren zorgen ervoor dat jij met veel praktische SEO-tips de zaal weer verlaat, welke je direct kan toepassen op jouw webshop.

Over Charlie Temple:
Charlie Temple vindt dat het kopen van een bril leuk & makkelijk moet zijn en dat iedereen een bril van de beste kwaliteit moet kunnen kopen, zonder een fortuin uit te geven. Daarom is Charlie Temple zelf brillen gaan maken, omdat ze geloven dat het nog beter kan!

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 26 & 27 januari 2022 in Jaarbeurs Utrecht.