Bouwen aan de toekomst van het web. Wat is de beste omnichannel strategie?

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 5

Only for Men heeft de ambitie om de meest spraakmakende herenmodeketen te zijn. Dat komt uiteraard terug in marketing uitingen. De meest succesvolle campagne organiseerde ik in maart 2017. “Only for Men wordt vanaf 6 maart Men Only”. Een campagne die online binnen enkele uren viraal ging en honderden reacties opleverde. Veel negatieve reacties, maar omdat wij een counteractie enkele dagen later klaar hadden staan maakte we dit snel goed. “Vrouwen, zonder jullie zijn we nergens!”. Alle opschudding zorgde voor het beste voorjaarsseizoen uit de geschiedenis van Only for Men. We waren top of mind en de grap werd achteraf door veel consumenten gewaardeerd. Het leverde ons ook lovende recensies op van o.a. retailkenner Rupert Parker Brady die sprak van een ‘briljante insight en een consequent besluit’. “Als je Only for Men heet, moet je vrouwen weren”, meent hij. “Uiteraard niet letterlijk, maar in de geest.” Hij prijst Only for Men om het maken van een duidelijke keuze. “Durf te kiezen en je wordt gekozen.”

Only for Men heeft een duidelijke visie en strategie voor de toekomst. Fysieke winkels en de webshop worden meer en meer één geheel. Hoe ziet deze toekomst er uit?