Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

WOE 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 8

ISM eCompany

U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstuurt. Tevens is e-mailmarketing geen eenmalig project. Het is een proces waarin u doorlopend met de juiste analyses de resultaten optimaliseert om structureel de omzet uit uw e-mailmarketingactiviteiten te vergroten. In deze presentatie laten we u zien hoe u dit aanpakt.

Tijdens deze presentatie vertelt ISM'er Michelle Brinkhuis waarom u aan de slag moet met automatische campagnes, welke KPI's essentieel zijn en welke analyses u helpen bij het ontdekken van pijnpunten in al uw e-mailmarketingactiviteiten.

De presentatie bevat allerlei praktijkvoorbeelden en tips. Kortom: een presentatie die u handvatten geeft om de omzet uit uw e-mailmarketingcampagnes te boosten. 

In 30 minuten leert u:
- Hoe u uw e-mail KPI's bepaalt en meet
- Wat de grootste pijnpunten zijn binnen de e-mail funnel
- Hoe u uw verbeterpunten prioriteert
- Waarom A/B-testen van belang zijn voor uw e-mailmarketing