Automatisering is de toekomst van marketing bij Belvilla

DON 14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2018

Belvilla is marktleider in de Benelux in vakantiehuizenverhuur. De organisatie bestaat ruim 35 jaar en zet zich als full-service-aanbieder in voor het zorgeloos (ver)huren van een vakantiewoning. Belvilla onderscheidt zich met unieke, verrassend betaalbare vakantiewoningen op een plaats waar altijd iets te beleven is. Zoeken en boeken gaat eenvoudig op www.belvilla.nl. Belvilla maakt deel uit van de holding @Leisure Group, één van de leidende Europese spelers in Europa.

Aan het woord is Martijn Leenders, Director of Marketing van Belvilla: “Met online marketing beginnen is voor veel startende bedrijven een uitdaging. Met welk kanaal start je en hoeveel mag je uitgeven? En hoe kun je de kanalen gestructureerd groeien zonder de controle te verliezen? Wat zijn de problemen die ik bij Belvilla ben tegengekomen en hoe hebben we dat aangepakt.”

  • Thema
    Digital Marketing

    Hoe profileer ik mijn organisatie online? Dit is vaak een aardige zoektocht. Consensus vinden binnen je organisatie over de koers die je gaat volgen is erg belangrijk, maar dat is niet altijd eenvoudig, bijvoorbeeld als de online-minded mentaliteit ontbreekt of onvoldoende aanwezig is. Succes in digital marketing vereist namelijk flexibiliteit van organisaties, om mee te bewegen met innovaties en snel te kunnen inspelen op trends.