Zoë Nunumete
B2B Marketeer (The Chesterfield Brand)
Als marketeer bij The Chesterfield Brand is Zoë Nunumete dagelijks bezig met het ontwikkelen van campagnes die consumenten én zakelijke klanten weten te raken. Samen met Avelon Hoving host zij tijdens de Webwinkel Vakdagen een roundtable sessie over het balanceren van B2C- en B2B-marketingstrategieën.
Hierin geven zij een kijkje in de marketingstrategie van The Chesterfield Brand. Hoe weet een familiebedrijf te blijven groeien door o.a. in te spelen op innovatie, trends en ontwikkelingen? En hoe onderscheiden zij de zowel de B2B als B2c marketing? Aan de hand van praktijkvoorbeelden delen ze inzichten over het bouwen van een merk dat zowel consumenten als zakelijke klanten weet te raken.
Marketing voor iedereen: Zo bedien je consumenten én zakelijke klanten
Avelon Hoving en Zoë Nunumete van The Chesterfield Brand delen tijdens deze roundtable sessie hun strategieën voor het succesvol balanceren van B2C- en B2B-marketing. Ontdek hoe dit familiebedrijf inspeelt op innovatie, trends en ontwikkelingen en leer van praktijkvoorbeelden die consumenten én zakelijke klanten weten te raken.
Donderdag 14:15-15:00 • Roundtable 2
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top