Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Zoë Nunumete

B2B Marketeer (The Chesterfield Brand)

Linkedin
Als marketeer bij The Chesterfield Brand is Zoë Nunumete dagelijks bezig met het ontwikkelen van campagnes die consumenten én zakelijke klanten weten te raken. Samen met Avelon Hoving host zij tijdens de Webwinkel Vakdagen een roundtable sessie over het balanceren van B2C- en B2B-marketingstrategieën. Hierin geven zij een kijkje in de marketingstrategie van The Chesterfield Brand. Hoe weet een familiebedrijf te blijven groeien door o.a. in te spelen op innovatie, trends en ontwikkelingen? En hoe onderscheiden zij de zowel de B2B als B2c marketing? Aan de hand van praktijkvoorbeelden delen ze inzichten over het bouwen van een merk dat zowel consumenten als zakelijke klanten weet te raken.

Marketing voor iedereen: Zo bedien je consumenten én zakelijke klanten

Avelon Hoving en Zoë Nunumete van The Chesterfield Brand delen tijdens deze roundtable sessie hun strategieën voor het succesvol balanceren van B2C- en B2B-marketing. Ontdek hoe dit familiebedrijf inspeelt op innovatie, trends en ontwikkelingen en leer van praktijkvoorbeelden die consumenten én zakelijke klanten weten te raken.
More about this lecture

Donderdag 14:15-15:00 • Roundtable 2

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket