Xeï Hulshoff
Team lead CRO (My Jewellery)
In 2012 begon Xeï’s reis in UX en CRO bij Coolblue. Sinds 2021 zet ze CRO op de kaart bij My Jewellery. Ze geniet van het ophalen van inzichten uit gebruikersonderzoek om daarmee de puzzelstukjes voor klantbehoeften op hun plek te krijgen. De klant centraal zetten is echter niet voldoende voor duurzame groei van een bedrijf. Als CRO team lead kijkt ze ook op strategisch niveau mee naar de impact van site aanpassingen op bottom-line omzet.
Verminderen van retouren als onderdeel van je optimalisatie programma
“Past deze broek me in maat M of L? Ik bestel ze allebei en dan stuur ik de minste gewoon retour.” Een normale reactie bij het kopen van fashion online. Helaas zorgt dit bij veel bedrijven voor hoge kosten. Pakketjes waarvan je vooraf al weet dat er minimaal één item retour komt. Dit zorgt voor meer uitstoot en dubbele afhandeling in het magazijn. In deze sessie vertelt Xeï Hulshoff hoe ze in het CRO programma inspelen op klant- en bedrijfsbehoeften in het verminderen van retouren.
Donderdag 16.15-16.45 uur • Lezingenzaal 6
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top