Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Xeï Hulshoff

Team lead CRO (My Jewellery)

Linkedin Visit the website
In 2012 begon Xeï’s reis in UX en CRO bij Coolblue. Sinds 2021 zet ze CRO op de kaart bij My Jewellery. Ze geniet van het ophalen van inzichten uit gebruikersonderzoek om daarmee de puzzelstukjes voor klantbehoeften op hun plek te krijgen. De klant centraal zetten is echter niet voldoende voor duurzame groei van een bedrijf. Als CRO team lead kijkt ze ook op strategisch niveau mee naar de impact van site aanpassingen op bottom-line omzet.

Verminderen van retouren als onderdeel van je optimalisatie programma

“Past deze broek me in maat M of L? Ik bestel ze allebei en dan stuur ik de minste gewoon retour.” Een normale reactie bij het kopen van fashion online. Helaas zorgt dit bij veel bedrijven voor hoge kosten. Pakketjes waarvan je vooraf al weet dat er minimaal één item retour komt. Dit zorgt voor meer uitstoot en dubbele afhandeling in het magazijn. In deze sessie vertelt Xeï Hulshoff hoe ze in het CRO programma inspelen op klant- en bedrijfsbehoeften in het verminderen van retouren.
More about this lecture

Donderdag 16.15-16.45 uur • Lezingenzaal 6

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket