Willem Rossieau
CEO (GX - Part of Happy Horizon)
Willem Rossieau, CEO van GX - Part of Happy Horizon, helpt eCommerce- en retailorganisaties om hun digitale klantbeleving te optimaliseren door middel van personalisatie en datagedreven interacties. Met jarenlange ervaring in online engagement, customer data platforms (CDP's) en real-time personalisatie deelt Willem concrete strategieën hoe je bezoekers transformeert tot loyale klanten en fans.
Voetbalclub N.E.C.: groei van 10 naar 20 miljoen door slimme datastrategie
Leer van voetbalclub N.E.C en hoe zij de waarde van data en personalisatie benut! Door het belang van data centraal te stellen in haar strategie, is N.E.C. in staat om relevant(er) te communiceren met al hun doelgroepen en daar een commercieel verdienmodel van te maken.
Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 1
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top