Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Ton van den Berg

Mede-eigenaar (Qonfi)

Linkedin Visit the website
Ton van den Berg is mede-eigenaar van Qonfi, een bedrijf dat keuzehulp software maakt waarmee je persoonlijk productadvies kan geven aan twijfelende websitebezoekers. Qonfi bestaat inmiddels zo’n twee jaar en het bedrijf kent een indrukwekkende groei. Voordat Ton de stap naar het ondernemerschap zette was hij werkzaam in diverse online marketingrollen bij o.a. Coolblue, Achmea en Gaslicht.com. Hij is een trotse vader van twee kinderen en enthousiast kamado-fan. Dus kom vooral door met die recepten ;)

Hoe Betersport twijfelende bezoekers laat converteren met Guided Selling

Veel (betaalde) websitebezoekers haken af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid. Hoe zorg je ervoor dat de investering in bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten? Ontdek hoe Betersport, winnaar van de Gouden FD Gazellen, persoonlijk productadvies geeft aan twijfelende bezoekers met keuzehulp-software. Dit leidt tot meer klantinzichten, een hogere conversieratio en minder retouren.
More about this lecture

Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 2

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket