Tom Meijer
Online Marketeer (XXL Nutrition)
Drie jaar geleden kwam Tom bij XXL binnen als e-mail marketeer, maar inmiddels is hij vooral CRM Marketeer. Met behulp van de CDP van het bedrijf probeert hij de relatie en interactie met zijn klanten zo goed mogelijk te laten verlopen en ze op het juiste moment via het geschikte kanaal te bereiken.
Met post klanten (terug)winnen die je digitaal niet kunt bereiken
E-mail is goedkoop en eenvoudig inzetbaar. Geen wonder dat veel marketeers erop vertrouwen. Toch bereiken de meeste merken meer dan de helft van hun klanten niet via het e-mailkanaal. XXL Nutrition besloot het over een andere boeg te gooien. Naast e-mail zet het merk direct mail in voor meer impact. Tom Meijer, online marketeer bij XXL, vertelt hoe zij met post alsnog de klanten bereiken die online niet te bereiken zijn.
Donderdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 4
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top