Tim Huijts
Customer Intimacy Lead (Michel Oprey)
Tim Huijts is een ervaren (B2B) marketeer met een passie voor klantgerichtheid en relatiemarketing. Als Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey zet hij zich in om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Wat hem onderscheidt, is zijn focus op strategische klantgerichtheid: hij zorgt ervoor dat Marketing, Sales (binnendienst), Merchandise en Showrooms naadloos samenwerken om klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Digitalisering speelt hierbij een belangrijke rol, waarmee hij efficiëntie en innovatie stimuleert. Dankzij zijn jarenlange expertise in marketing weet Tim hoe je een merk laat opvallen door middel van sterke relaties en een unieke klantstrategie.
Met maatwerkvraagstukken toch kiezen voor een Saas e-commerce platform!
Hoe transformeer je een verouderde webshop tot een toekomstbestendig platform voor dealers en zakelijke klanten? Dit was de uitdaging voor Michel Oprey, omdat hun B2B-klanten de webshop nauwelijks gebruikten, wat digitale groei belemmerde. Replatforming startte met dé eis dat het nieuwe platform moest aansluiten op bestaande processen en kon meegroeien met marktontwikkelingen en e-commerce trends. Tijdens deze lezing delen we de aanpak en keuzes die leidden tot een efficiënte en klantgerichte oplossing.
Woensdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 2
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top