Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Tim Huijts

Customer Intimacy Lead (Michel Oprey)

Linkedin
Tim Huijts is een ervaren (B2B) marketeer met een passie voor klantgerichtheid en relatiemarketing. Als Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey zet hij zich in om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Wat hem onderscheidt, is zijn focus op strategische klantgerichtheid: hij zorgt ervoor dat Marketing, Sales (binnendienst), Merchandise en Showrooms naadloos samenwerken om klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Digitalisering speelt hierbij een belangrijke rol, waarmee hij efficiëntie en innovatie stimuleert. Dankzij zijn jarenlange expertise in marketing weet Tim hoe je een merk laat opvallen door middel van sterke relaties en een unieke klantstrategie.

Met maatwerkvraagstukken toch kiezen voor een Saas e-commerce platform!

Hoe transformeer je een verouderde webshop tot een toekomstbestendig platform voor dealers en zakelijke klanten? Dit was de uitdaging voor Michel Oprey, omdat hun B2B-klanten de webshop nauwelijks gebruikten, wat digitale groei belemmerde. Replatforming startte met dé eis dat het nieuwe platform moest aansluiten op bestaande processen en kon meegroeien met marktontwikkelingen en e-commerce trends. Tijdens deze lezing delen we de aanpak en keuzes die leidden tot een efficiënte en klantgerichte oplossing.
More about this lecture

Woensdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 2

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket