Thomas Groot
E-Commerce Manager (stichd (PUMA Group))
Thomas Groot is responsible for Manchester City’s E-Commerce channels. He manages multidisciplinary teams, blending strategy and hands-on execution to optimize marketing, operations and customer experience for one of football’s biggest brands.
In his career at stichd, Thomas has managed e-commerce operations for multiple global sports merchandise brands, developed scalable go-to-market strategies, and introduced initiatives like A/B testing programs. His background also includes consulting at Valtech, where he delivered digital marketing and data projects for multinational clients, as well as two start-ups in Customer Experience Optimization. As a hobby, Thomas runs Extra Joss, the energy drink powder that has gained a strong popularity among Gen Z across Europe, selling over 1 million units annually.
Manchester City: E-Commerce op Champions League niveau
Volg de sessie van Thomas Groot voor een uniek inzicht in de commerciële kant van voetbal. Zijn team is verantwoordelijk voor de E-Commerce kanalen van Manchester City en heeft de inkomsten in drie jaar tijd meer dan verdubbeld. Laat je inspireren door de manier waarop de unieke uitdagingen van het topvoetbal - trofeeën, spelerscontracten en gepassioneerde fans - de drijvende kracht vormen achter strategieën voor het omgaan met de piekvraag, verkoop via meerdere kanalen en het beheren van partnerschappen onder hoge druk.
Donderdag 10:30-11:00 uur • Lezingenzaal 8
Hoe Manchester City & Aston Martin reviews gebruiken voor een optimale klantreis
Donderdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 1
Back to overview
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top