Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Tako Johannesma

Oprichter Witgoed Brigade (Witgoed Brigade)

Linkedin
Tako Johannesma is een ervaren e-commerce ondernemer, ambassadeur circulariteit en oprichter van Witgoed Brigade, het grootste witgoedreparatieplatform van Nederland. Hij heeft ervaring in het groot maken van succesvolle online platforms met innovatieve strategieën. Tijdens de Webwinkel Vakdagen werpt hij een frisse blik op een slimme toepassing van de QR-code die voor een behoorlijke verandering gaat zorgen voor de relatie tussen consument, retail en producent. Zijn doel is om met zijn energieke en praktijkgerichte aanpak retailers te inspireren.

QR-codes: de toekomst van productinformatie in e-commerce

Retailers kampen met uitdagingen zoals het vergroten van klantbetrokkenheid, voldoen aan wet- en regelgeving en het optimaliseren van processen. Tako Johannesma bespreekt de problemen van efficiëntie en klanttevredenheid in de witgoedsector. Bram Broeks legt uit hoe je door middel van een slimme QR code niet alleen deze problemen aanpakt, maar ook transparante productinformatie biedt en eenvoudiger je duurzaamheidsvereisten naleeft.
More about this lecture

Woensdag 10:30-11:00 • Lezingenzaal 7

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket