Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Suzanne Visser

Chair woman (Dutch Digital Design)

Linkedin Visit the website
Suzanne Visser is voorzitter van Dutch Digital Design, het platform dat Nederlands interactief designwerk wereldwijd op de kaart zet. Dutch Digital Design behoort tot de wereldtop, en vanuit dit platform werkt de stichting samen met een community van 35 partners om het succes van Nederlandse creatieven, bureaus en merken te vergroten. Via events, publicaties, pers en internationale podia biedt ze een podium aan baanbrekend werk. Wil je weten hoe je digitale design inzet om merkimpact te vergroten? Sluit aan bij haar sessie en ontdek de toekomst van digitaal succes.

Digitale designstrategie: Je merk als magneet

Hoe maak je van je merk een digitale magneet? Ontdek tijdens deze sessie hoe nieuwe strategieën worden ingezet bij merken als De Bijenkorf, SuitSupply en ARK8. Leer hoe je met consistente storytelling en slimme positionering je merk onderscheidt, waarde toevoegt en een emotionele connectie creëert met klanten. Voor merken die impact willen maken, niet alleen verkopen.
More about this lecture

Woensdag 10:30-11:15 uur • Roundtable 2

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket