Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Susan ter Wielen

Brand Coordinator (tess v)

Visit the website
Sinds 3,5 jaar ben ik werkzaam bij het fashionmerk Tess V. In mijn rol als brand coördinator ben ik dagelijks bezig met het vormgeven van de identiteit van ons merk.
Mijn focus ligt op vragen zoals: Hoe ziet de klant Tess V? Komt ons imago overeen met wie we werkelijk zijn? Stralen we wel de juiste boodschap uit?

Tess V staat bekend om krachtige, inspirerende campagnes, unieke winkel ervaringen, virale marketing en een breed netwerk van events waar mensen elkaar kunnen ontmoeten, inspireren en samen ervaringen kunnen delen.

In 2025 gaan we Tess V verder transformeren tot een merk waar mensen niet alleen producten kopen, maar waar ze zich écht mee verbonden voelen. Het doel is om Tess V te positioneren als een love brand. Een merk dat je niet alleen draagt, maar waar je bij wíl horen – een community die samenkomt, groeit en de energie van het merk ademt.

Branding is hierin het start- en eindpunt en heeft een grote invloed op de uitstraling van Tess V als merk. Bij dit hele proces ben ik nauw betrokken en zorg ik ervoor dat we uitingen neerzetten die ons merk weerspiegelen en de klant aanspreekt.

Elke interactie, groot of klein, draagt bij aan hoe de klant ons merk ziet. Daarom bewaak
ik bij alle kanalen de brand identiteit en sluit alles op elkaar aan, of je nu online of in een van onze stores shopt overall ervaar en voel je Tess V!

Hoe tess v zorgt voor een diepgaande focus op personalisatie en klantbenadering anno 2025

Als een van de snelst groeiende fashion retailers in Nederland, met een vijfde winkelopening in slechts 2,5 jaar en een razendsnel groeiende webshop, is het cruciaal om relevant te blijven in een dynamische markt. Het draait allemaal om een diepgaande focus op personalisatie en klantbenadering anno 2025. We brengen nieuwe collecties uit die perfect aansluiten bij de wensen van onze doelgroep, door in gesprek te blijven met onze community, klantdata te benutten en unieke ervaringen te creëren.
More about this lecture

Donderdag 10:30-11:00 uur • Lezingenzaal 1

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket