Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Steven Piet

Product Management Lead (Riverty)

Steven is al meer dan drie jaar Product Lead Checkout bij Riverty. In deze rol werkt hij samen met zijn teams aan het optimaliseren van de Riverty-checkoutervaring en het financieel beschermen van consumenten. Dagelijks houdt hij zich bezig met het valideren van hypotheses, experimenteren met nieuwe mogelijkheden en het verfijnen van bestaande producten. Niets vindt hij mooier dan het bouwen van nieuwe producten en ervaringen.

Naast zijn expertise in checkout & payments heeft Steven acht jaar ervaring in de risk & fraud-industrie. Het kat-en-muisspel tussen fraudeurs en webwinkeliers blijft hem fascineren en speelt nog steeds een belangrijke rol in zijn werk. Het vinden van nieuwe manieren om consumenten en webwinkels te beschermen tegen fraude is iets waar hij zich in zijn huidige rol volop mee bezighoudt.

Bouwen aan een optimale e-commerce ervaring

E-commerce brengt uitdagingen met zich mee, zoals een veilige en snelle betaalervaring zonder concessies. Wehkamp zocht de balans tussen klantvriendelijkheid en efficiëntie en werkte samen met Riverty om achteraf betalen te optimaliseren. De focus lag op conversie, fraudepreventie en efficiënte retouren. In deze sessie delen we inzichten over geïntegreerde betaaloplossingen en hun impact op klant- en bedrijfsprocessen.
More about this lecture

Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 4

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket