Sophie Nijhout
Director Partner Strategy & Propositions (bol)
Sophie Nijhout is Director Partner Strategy & Propositions bij bol. Ze werkt zeven jaar bij het bedrijf, waarvan vijf jaar volledig aan de partnerkant. In haar rol ontwikkelt zij de strategieën en proposities die partners helpen groeien.
Met ervaring binnen zowel marketing bij bol als eerdere functies bij Unilever en in consultancy, combineert Sophie strategisch inzicht met een sterke focus op samenwerking. Ze krijgt vooral energie van gesprekken met partners over hoe het platform elke dag beter kan worden en hoe gezamenlijke groei versneld kan worden.
Tijdens de Webwinkel Vakdagen laat Sophie zien hoe bol samen met partners werkt aan slimmere en duurzamere groei. Ze deelt inzichten uit recente experimenten en pilots en laat zien welke kansen dit biedt om samenwerking, proposities en prestaties te verbeteren.
Met ervaring binnen zowel marketing bij bol als eerdere functies bij Unilever en in consultancy, combineert Sophie strategisch inzicht met een sterke focus op samenwerking. Ze krijgt vooral energie van gesprekken met partners over hoe het platform elke dag beter kan worden en hoe gezamenlijke groei versneld kan worden.
Tijdens de Webwinkel Vakdagen laat Sophie zien hoe bol samen met partners werkt aan slimmere en duurzamere groei. Ze deelt inzichten uit recente experimenten en pilots en laat zien welke kansen dit biedt om samenwerking, proposities en prestaties te verbeteren.
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top