Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Saskia Dekkers

AI Specialist (CM.com)

Linkedin Visit the website
Als AI Specialist bij CM.com, begeleid ik organisaties in het slim inzetten van AI om klantwaarde te verhogen. Tijdens mijn sessie op WebWinkel Vakdagen focus ik op het identificeren van organisatorische uitdagingen die de verbetering van consumentenervaringen belemmeren. Samen met mijn collega, Thomas, en gebruikmakend van het BAD-model, onderzoeken we welke taken geschikt zijn voor automatisering met AI. Door alleen de juiste processen te automatiseren, creëren we meer ruimte voor werkzaamheden waarbij de menselijke touch essentieel is. Dit leidt niet alleen tot efficiënter en plezieriger werk, maar verhoogt ook de waarde van de consumentenervaring. Doe mee en ontdek hoe AI op een slimme manier kan worden ingezet om uw klanten optimaal van dienst te zijn!

Hoe AI écht waardevol wordt voor jouw business én je consumenten!

Tijdens deze rondetafel bespreken we de uitdagingen binnen jouw organisatie die de verbetering van de klantervaring belemmeren. Samen met onze AI-specialisten Saskia en Thomas onderzoeken we de AI-mogelijkheden binnen marketing en customer service voor retail en e-commerce. We gebruiken het BAD-model, een praktische methode die helpt bepalen wat je wel of niet moet automatiseren. Door processen en taken te automatiseren, houd je meer tijd voor taken waar de menselijke touch van groot belang is. Dit maakt het werk efficiënter en waardevoller, zowel voor jullie als voor je klanten!
More about this lecture

Woensdag 10:30-11:15 • Roundtable 1

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket