Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Roland van den Berg

Managing Director Trekpleister/ Online Business Director AS Watson (Kruidvat en Trekpleister)

Linkedin Visit the website
Roland is verantwoordelijk voor eCommerce bij AS Watson in de Benelux. Dit zijn de merken Kruidvat en Trekpleister. Daarnaast is Roland eindverantwoordelijk voor alles bij Trekpleister als Managing Director. Roland is lid van de directie van AS Watson in de Benelux. Voordat Roland startte bij AS Watson was hij Directeur eCommerce bij Jumbo Supermarkten. Daarvoor werkte hij bij OC&C Strategy Consultants, waar hij veel cliënten heeft geadviseerd in verschillende sectoren waaronder voornamelijk Consumer Goods en Retail. Roland is zijn loopbaan gestart bij Unilever, waar hij diverse financiële en commerciële functies vervulde. Roland heeft Bedrijfseconomie gestudeerd in Rotterdam.

De O+O strategie van Kruidvat

Wat is de Online en Offline (O+O) visie en strategie van Kruidvat? Wat is de visie daarachter, en wat zijn de doelstellingen die AS Watson hiermee wil bereiken? Waarom is dit belangrijk? Welke rol heeft het online kanaal hierin? Hoe dragen tools als de app, marktplaats en de digitale drogist hieraan bij? En wat is de rol van de fysieke winkels in deze O+O strategie?

More about this lecture

Donderdag 14:30-15:15 uur • Keynote zaal

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket