Rik van den Wijngaard
Founder / creative director (Yellowgrape)
Rik van den Wijngaard is creatief strateeg op het gebied van e-commerce. Samen met Johan Smits geeft hij leiding aan Yellowgrape, waarbij de strategische inbedding van e-commerce binnen de bedrijfsvoering in brede zin altijd het hogere doel is. Middelen slim met elkaar verbinden en fanatiek monitoren zijn hierbij essentieel.
Van voorspelling naar conversie: AI-gestuurde personalisatie die werkt
AI herschrijft niet alleen content, maar de hele klantreis. In deze sessie laat Rik zien hoe predictive AI en een CDP samenkomen om hyperpersonalisatie naar een nieuw niveau te tillen. De juiste boodschap, voor de juiste klant, op het juiste moment. Minder ruis, meer conversie. Ontdek de toekomst van e-commerce.
Woensdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 6
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top