Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Philip Lasance

Affiliate Marketeer (HEMA)

Linkedin
Philip Lasance is een ervaren affiliate marketeer die momenteel verantwoordelijk is voor de affiliate marketingstrategie van HEMA. Als channel marketeer (affiliate) is hij verantwoordelijk voor het versterken van HEMA’s online aanwezigheid in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland en het stimuleren van groei via strategische samenwerkingen met vergelijkingssites, employee benefit platformen, loyaliteitsprogramma’s, magazines, bloggers en influencers. Zijn expertise ligt in het opbouwen van performance based samenwerkingen en het ontwikkelen van innovatieve campagnes die zowel de merkbekendheid vergroten als conversies stimuleren. Bij HEMA heeft Philip zijn strategische en creatieve vaardigheden ingezet om succesvolle campagnes te realiseren. Zo won hij in 2024 de prestigieuze Global Performance Marketing Award voor een campagne met JAN Magazine (Hearst Netherlands) in de categorie 'Best Use of Content Commerce'. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de advertentiestrategie van HEMA op Marktplaats. Tijdens de Webwinkel Vakdagen deelt hij het podium met Tommy de Geus van Marktplaats, waar ze de keuze toelichten om actief te zijn op het grootste handelsplatform van Nederland.

Marktplaats als marketingkanaal: zo zorgt HEMA voor online groei

Slim opvallen tussen alle online retailers die dagelijks om de aandacht vragen van de consument? Dat is een flinke uitdaging, maar in deze sessie ontdek je hoe HEMA hiermee omgaat en succesvol haar doelgroep bereikt. We bespreken hoe je met behulp van data kansen ontdekt, efficiënt adverteert en nieuwe klantgroepen bereikt zonder hoge kosten of ingewikkelde processen. Laat je inspireren door slimme oplossingen en concrete tips om aan jouw online groei bij te dragen.
More about this lecture View the presentation

Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 4

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket