Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Peter Maas

Chief Product & Technology Officer (Marktplaats)

Peter Maas is Chief Product & Technology Officer bij Marktplaats en bepaalt mede de technologische en productmatige koers van het platform. Met ruim 15 jaar ervaring in digitale commerce werkte hij eerder aan grootschalige digitale transformaties binnen eBay, eBay Classifieds en Adevinta, voordat hij terugkeerde naar Marktplaats.

Bij Marktplaats speelde Peter een sleutelrol in de transitie naar een mobile-first platform, de ontwikkeling van performance-based advertising en de migratie van eigen datacenters naar een publieke cloud-infrastructuur. In zijn huidige rol richt hij zich sterk op de strategische én praktische inzet van AI: om teams productiever te maken en om veiligere, relevantere en beter presterende producten voor miljoenen gebruikers te bouwen.

Vanuit zijn diepgaande technische expertise en hands-on ervaring met AI in strategie, productontwikkeling en schaalbare operatie houdt Peter zich bezig met de verschuiving van klassieke e-commerce naar duurzame re-commerce, en op hoe technologie helpt om relevant te blijven in een snel veranderend consumentengedrag.

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket