Niels Olivier
CEO (TAGGRS)
Niels Olivier, CEO en medeoprichter van TAGGRS, heeft een Master of Science in Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Als eigenaar van meerdere bedrijven, waaronder een online marketingbureau, staat Niels bekend om zijn expertise in Google Tag Manager en strategische planning. Hij stuurt de langetermijngroeistrategieën van TAGGRS aan en richt zich op het ontwikkelen van nieuwe diensten die aansluiten op de veranderende behoeften van adverteerders en bedrijven. Zijn strategisch inzicht en uitgebreide branchekennis zijn essentieel voor de toekomst van TAGGRS.
De toekomst van tracking: Intersport meet +10% orders door Server Side Tracking!
Hoe zorg je ervoor dat je de juiste data verzamelt om je marketing naar een hoger niveau te tillen? Intersport Twinsport vond de oplossing in Server Side Tracking en zette hiermee een belangrijke stap naar datagedreven succes. Dankzij de software van TAGGRS werden er 10% meer orders gegenereerd. Behaal ook meer met minder. Ontdek welke resultaten waarom Server Side Tracking voor jou kan opleveren.
• null
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top