Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Niels Olivier

CEO (TAGGRS)

Linkedin Visit the website
Niels Olivier, voormalig professioneel schaatser, is de CEO en medeoprichter van TAGGRS. TAGGRS, opgericht in 2022, is een Server Side Tracking-software die ervoor zorgt dat adverteerders wereldwijd worden voorzien van de beste websitegegevens en dataverzameling. Hierdoor kun je inzichten verwerven in het gedrag van gebruikers en de prestaties van je website en campagnes verbeteren, terwijl je de data in eigen hand houdt. Niels leidt TAGGRS de volgende fase in, waarin ze internationaal uitbreiden en alles op alles zetten om marktleider te worden op het gebied van Server Side Tracking.

Server Side Tracking: zo haal je het maximale uit je First Party Data

Door adblockers, de uitfasering van third-party cookies en regelgeving wordt het voor ondernemers lastiger om kwalitatieve websitedata te verzamelen. Het belang van deze data neemt toe, omdat advertentiecampagnes vaker algoritme-gestuurd zijn en afhankelijk worden van betrouwbare gegevens. Hoe haal je het maximale uit je data in een first-party, privacygericht tijdperk? Niels laat zien hoe je door Server Side Tracking het maximale uit je data kunt halen, waardoor je campagnes beter renderen.
More about this lecture View the presentation

Donderdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 4

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket