Nicole de Boer
Markt en Channel Strateeg (PostNL)
In het huidige gefragmenteerde medialandschap is het krijgen van aandacht voor je boodschap lastiger dan ooit. Nicole's ambitie is dan ook om iedere marketeer in Nederland bewust te maken van de kracht van post als onderdeel van de mediamix. Want volgens haar pak je met post wél de aandacht van je doelgroep. Met post kom je binnen, letterlijk en figuurlijk.
Met post klanten (terug)winnen die je digitaal niet kunt bereiken
E-mail is goedkoop en eenvoudig inzetbaar. Geen wonder dat veel marketeers erop vertrouwen. Toch bereiken de meeste merken meer dan de helft van hun klanten niet via het e-mailkanaal. XXL Nutrition besloot het over een andere boeg te gooien. Naast e-mail zet het merk direct mail in voor meer impact. Tom Meijer, online marketeer bij XXL, vertelt hoe zij met post alsnog de klanten bereiken die online niet te bereiken zijn.
Donderdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 4
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top