Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Naomi Peters

Partner Manager (Producthero)

Linkedin
In haar rol als Partner Manager helpt Naomi adverteerders via het Google CSS-programma en draagt ze bij aan de ontwikkeling van innovaties die de zichtbaarheid en prestaties van online campagnes verbeteren. Producthero werkt met een breed scala aan klanten, van grote merken zoals Bol.com, Rituals en Mediamarkt, tot lokale webshops, en heeft samenwerkingen met meer dan 800 bureaus, wat hen een diepgaand inzicht geeft in het retaillandschap. Eerder was Naomi Junior Category Manager bij Flink, waar ze verantwoordelijk was voor verschillende productcategorieën en nauw samenwerkte met FMCG-merken zoals Unilever en Paulig.

Meer omzet uit Google met shopping ads

Ontdek hoe je op nummer één komt bij Google’s Shopping advertenties. 50% van je advertentiebudget gaat naar producten die niet converteren. En tot wel 60% van je producten wordt helemaal niet vertoond in de advertenties. In deze sessie behandelen we belangrijke lessen door data van 12.000+ Europese webshops te analyseren. Leer de impact van je biedingen in Google Ads, de relevantie van advertenties en hoe je kunt inspelen op prijsveranderingen in de markt. In deze sessie laten we zien hoe je het advertentiebudget beter kunt verdelen aan de hand van succesverhalen van bekende merken en opkomende webshops. Ontdek hoe zij hun omzet en winst uit Google Ads verhogen.
More about this lecture

Woensdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 3

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket