Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Naomi Peters

Partner Manager (Producthero)

Linkedin
In haar rol als Partner Manager helpt Naomi adverteerders via het Google CSS-programma en draagt ze bij aan de ontwikkeling van innovaties die de zichtbaarheid en prestaties van online campagnes verbeteren. Producthero werkt met een breed scala aan klanten, van grote merken zoals Bol.com, Rituals en Mediamarkt, tot lokale webshops, en heeft samenwerkingen met meer dan 800 bureaus, wat hen een diepgaand inzicht geeft in het retaillandschap. Eerder was Naomi Junior Category Manager bij Flink, waar ze verantwoordelijk was voor verschillende productcategorieën en nauw samenwerkte met FMCG-merken zoals Unilever en Paulig.

Meer omzet uit Google met shopping ads

Ontdek hoe je de nummer één positie in Google Shopping veroveren kunt met ons exclusieve 'Shopping Ad Ranking Factors' framework. Gebaseerd op data van 12.000+ Europese webshops, leer je de drie kritieke componenten: bod, markt en relevantie van advertenties. Ontvang direct toepasbare tips en strategieën van topmerken en opkomende webshops om je prestaties te verbeteren en je webshop naar de top te brengen. Mis deze kans niet om je Google Ads-expertise te vergroten!
More about this lecture

• null

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket