Naomi Peters
Partner Manager (Producthero)
In haar rol als Partner Manager helpt Naomi adverteerders via het Google CSS-programma en draagt ze bij aan de ontwikkeling van innovaties die de zichtbaarheid en prestaties van online campagnes verbeteren. Producthero werkt met een breed scala aan klanten, van grote merken zoals Bol.com, Rituals en Mediamarkt, tot lokale webshops, en heeft samenwerkingen met meer dan 800 bureaus, wat hen een diepgaand inzicht geeft in het retaillandschap. Eerder was Naomi Junior Category Manager bij Flink, waar ze verantwoordelijk was voor verschillende productcategorieën en nauw samenwerkte met FMCG-merken zoals Unilever en Paulig.
Meer omzet uit Google met shopping ads
Ontdek hoe je de nummer één positie in Google Shopping veroveren kunt met ons exclusieve 'Shopping Ad Ranking Factors' framework. Gebaseerd op data van 12.000+ Europese webshops, leer je de drie kritieke componenten: bod, markt en relevantie van advertenties. Ontvang direct toepasbare tips en strategieën van topmerken en opkomende webshops om je prestaties te verbeteren en je webshop naar de top te brengen. Mis deze kans niet om je Google Ads-expertise te vergroten!
• null
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top