Milan Daniels
Founder (Otrium)
Milan Daniels is een Nederlandse ondernemer, vooral bekend als medeoprichter van Otrium, een online platform dat in 2015 werd opgericht om overtollige modevoorraad te verkopen.
Samen met Max Klijnstra, richtte Milan Daniels Otrium op om een oplossing te bieden voor het probleem van overtollige voorraad in de mode-industrie.
Voor de oprichting van Otrium was Milan actief als Marketing Director bij BargainHill, waar hij zijn passie voor design en oog voor detail inzette om digitale producten te ontwikkelen.
Bij Otrium bekleedt Milan de functie van Head of Global Brand Partnerships, waarbij hij verantwoordelijk is voor het aangaan en onderhouden van samenwerkingen met modemerken wereldwijd.
Onder zijn leiding heeft Otrium aanzienlijke financiering verkregen en is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke speler in de mode-industrie, met als missie ervoor te zorgen dat elk geproduceerd kledingstuk wordt gedragen.
Van 100 naar 5 miljoen orders per jaar: Otrium x Mollie
Van 100 naar 5 miljoen orders per jaar: Otrium X Mollie is een inspirerend voorbeeld van schaalvergroting en innovatie in de e-commercewereld. Stefanie, VP Benelux van Mollie, gaat in gesprek met Milan, Co-founder van Otrium, over het hoe het is om exponentiële groei te realiseren met een snelgroeiend online platform.
Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 8
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top