Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Milan Daniels

Founder (Otrium)

Linkedin
Milan Daniels is een Nederlandse ondernemer, vooral bekend als medeoprichter van Otrium, een online platform dat in 2015 werd opgericht om overtollige modevoorraad te verkopen. Samen met Max Klijnstra, richtte Milan Daniels Otrium op om een oplossing te bieden voor het probleem van overtollige voorraad in de mode-industrie. Voor de oprichting van Otrium was Milan actief als Marketing Director bij BargainHill, waar hij zijn passie voor design en oog voor detail inzette om digitale producten te ontwikkelen. Bij Otrium bekleedt Milan de functie van Head of Global Brand Partnerships, waarbij hij verantwoordelijk is voor het aangaan en onderhouden van samenwerkingen met modemerken wereldwijd. Onder zijn leiding heeft Otrium aanzienlijke financiering verkregen en is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke speler in de mode-industrie, met als missie ervoor te zorgen dat elk geproduceerd kledingstuk wordt gedragen.

Van 100 naar 5 miljoen orders per jaar: Otrium x Mollie

Van 100 naar 5 miljoen orders per jaar: Otrium X Mollie is een inspirerend voorbeeld van schaalvergroting en innovatie in de e-commercewereld. Stefanie, VP Benelux van Mollie, gaat in gesprek met Milan, Co-founder van Otrium, over het hoe het is om exponentiële groei te realiseren met een snelgroeiend online platform.
More about this lecture

Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 8

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket